Zobacz nas na Facebooku

Zwroty i reklamacje

Aż 30 dni na zwrot towaru!

Standardowo we wszystkich sklepach, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Pomimo faktu, że klocków nigdy nie jest, za dużo i zdublowane prezenty LEGO nie są czymś złym, zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze prezenty są trafione. Dlatego postanowiliśmy wydłużyć dla Państwa czas na zwrot towaru aż do 30 dni! 

Otwarcie pudełka powoduje spadek wartości produktu, dlatego zastrzegamy, że zwrot pełnej kwoty zakupu jest w takim przypadku możliwy jedynie dla nieotwartych i nieuszkodzonych zestawów. 

Jak zwrócić towar?

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj.

Online Communication Sp. z o.o.
ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań
NIP: 7831554199
e-mail: sklep@najlepszeklockinaprezent.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy macie Państwo kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wstrzymujemy się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Wzór odstąpienia od umowy oraz dodatkowe szczegóły znajdują się w naszym regulaminie.


Reklamacje

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy pod adresem sklep@najlepszeklockinaprezent.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Wzór formularza reklamacji znajduje się tutaj.

Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - odeślą Państwo produkt nie informując nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji i przed otrzymaniem od nas potwierdzenia.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas wadliwego towaru (odesłanego przez Państwa na adres otrzymany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne).  Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.