Zobacz nas na Facebooku

Bezpieczne zakupy

U nas kupujesz bezpiecznie! Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest poczucie przez Państwa bezpieczeństwa podczas zakupów. Wiemy, że bardzo ważne jest zarówno dotrzymywanie terminu dostawy jak i sam proces zakupu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dlatego dokładamy wszystkich starań, aby jakość obsługi i bezpieczeństwa była na najwyższym poziomie. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami, dlaczego z nami możecie Państwo czuć się bezpiecznie!


Aż 30 dni na zwrot towaru!

Standardowo we wszystkich sklepach, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Pomimo faktu, że klocków nigdy nie jest, za dużo i zdublowane prezenty LEGO nie są czymś złym, zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze prezenty są trafione. Dlatego postanowiliśmy wydłużyć dla Państwa czas na zwrot towaru aż do 30 dni! 

Więcej informacji znajdziecie Państwo w zakładce zwroty i reklamacje.


Bezpieczny sklep internetowy

Comodo Trusted Site Seal Nasz sklep posiada certyfikat SSL, co oznacza, że cały ruch pomiędzy Państwa komputerem, a serwerem na którym była umieszczona strona jest szyfrowany. Posiadany przez nas certyfikat oznacza, że nasza firma uzyskała pozytywną weryfikację Comodo, światowego specjalisty od zabezpieczeń internetowych. 

Dzięki temu, dokonując płatności macie Państwo pewność, że żadne dane nie zostaną przechwycone przez osoby postronne. 

Certyfikat UczciwyRegulaminDzięki korzystaniu przez nas z profesjonalnych usług prawniczych, nasz regulamin jest zredagowany w sposób w 100% zgodny z obowiązującymi normami prawnymi. Dokumentację przygotowuje profesjonalny zespół radców Kancelarii Radców Prawnych Łyko&Partnerzy Spółka Partnerska złożony ze specjalistów w zakresie prawa stosowanego w e-commerce. Legitymując się Certyfikatem Uczciwy Regulamin, zapewniamy, że otrzymaliśmy pakiet profesjonalnych dokumentów, których wdrożenie, zapewnia Państwu bezpieczeństwo prawne.

Certyfikat Uczciwy E-biznesCertyfikat Uczciwy E-Biznes dodatkowo zapewnia, że dołożyliśmy wszelkich starań aby wdrożyć odpowiednie procedury związane z ochroną danych osobowych w ramach Polityki Ochrony Danych, wymaganej przez rozporządzenie RODO. Będąc pod stałą opieką prawników, gwarantujemy, że transakcje pod kątem prawnym są bezpieczne i legalne. Dbamy również o prywatność naszych klientów, dlatego Państwa dane bez wyrażonej zgody nigdy nie są udostępniane osobom trzecim.


Bezpieczne płatności online

Płatność obsługiwana jest przez usługodawcę First Data Polska, właściciela marki Polcard, jednego z największych dostawców technologii płatniczych i rozwiązań dla biznesu w Polsce, co gwarantuje bardzo wysoki stopień bezpieczeństwa transakcji. 

Polcard jako pierwsza firma rozliczeniowa w Polsce otrzymała certyfikat zgodności ze standardami PCI DSS. Certyfikat zaświadcza, że dane transakcyjne – takie jak dane karty oraz numery PIN – przetwarzane we wszystkich punktach oznaczonych logo Polcard są szyfrowane, przesyłane i przechowywane z zachowaniem restrykcyjnych procedur i standardów bezpieczeństwa. Minimalizuje to ryzyko oszustw, co jest ważne zarówno dla właściciela karty, jak i punktu przyjmującego płatności bezgotówkowe.

Nadzór nad procesem wdrażania PCI DSS sprawuje pozarządowa organizacja PCI SSC (Payment Card Industry Security Standards Council). Certyfikat wydawany jest na okres 12 miesięcy.


Bezpieczna wysyłka towaru

Wiemy, że w większości przypadków klocki LEGO kupowane są jako prezent dla dzieci i jak wielką radość dają. Dlatego zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest by dotarły one do Państwa w stanie nieuszkodzonym. 

Wszystkie przesyłki są wysyłane w porządnie zapakowanym opakowaniu. Dla bezpieczeństwa pudełko LEGO jest szczelnie owinięte folią bąbelkową, bądź jest zapakowane w dodatkowy karton z wypełniaczem. Każda przesyłka jest dodatkowo oklejana widoczną naklejką "nie rzucać".

lego_folia.jpg

Przed potwierdzeniem odbioru przesyłki prosimy o sprawdzenie jej stanu w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia należy spisać protokół szkody, a następnie skontaktować się z nami w celu przeprowadzenia reklamacji.